Slik tenker vi

«Våre kunder opplever oss gjerne som en krevende sparringspartner, men også at dette gjør kommunikasjonen og resultatene bedre»

Forstå, skape og fortelle. Vår arbeidsmetode kan enkelt deles inn i 3 slike hoveddeler. Som i de fleste andre situasjoner er det smart å tenke før man gjør noe. Vi jobber ofte tett sammen med våre kunder helt fra starten av. Vi bruker vi mye tid på å forstå kunden, finne behovet for kommunikasjon og se for oss passende løsninger. Kommunikasjonen skal være relevant.

Veien fra ide til en ferdig kommunikasjonsløsning er ofte et spennende møte mellom kreativ skaperkraft og strategiske beslutninger. Våre kunder opplever oss gjerne som en krevende sparringspartner, men også at dette gjør kommunikasjonen og resultatene bedre. Uansett.

Til slutt er det hvordan vi forteller ting, og hvor vi forteller det som er viktig. Det vi lager for våre kunder skal ha høy visuell kvalitet, enten er det en reklamefilm,webkampanje eller en halvsides annonse. Hos oss legger vi stor vekt på å tenke gjennom hvilke tiltak og kanaler som fungerer best. TV er ikke alltid løsninger på alle problemer, og en velregissert PR-kampanje, med en tilhørende webaktivitet, kan gi glimrende resultater.

Legg igjen en kommentar